Den čtvrtý

Lago di Garda

Ráno jsme se rozhodli přesunout se trochu blíž " kulturnímu " dění v okolí jezera a po snídani a sbalení jsme vyrazili směr Lazise. V kempech nás však čekalo překvapení, v podobě u Italů nepochopitelného zákazu vjezdu motocyklů do kempů. Zatímco automobily mají zcela volný pohyb a možnost příjezdu ke karavanům a stanům, motocykly jsou odstavovány ihned za vrátnicí a do samotného areálu mají s vjezdem smůlu. Toto se opakovalo při třech pokusech o ubytování, takže nakonec vyhrál o poznání skromnější, ale i klidnější a lacinější kemp Park delle Rose. Sociálka supr, teplá voda, bazén. Víc ani není potřeba a za 22 € jsme byli spokojení. Překvapení přišlo večer po návratu z večeře ( mimochodem v nedaleké Pizzérii Bohéme dělají fantastické stejky za přijatelné ceny ). Vzhledem k tomu, že následující den byl, na rozdíl od nás, pro Italy pracovní, z kempu vše, až na jeden v koutě odstavený německý karavan a náš stan, zmizelo a my na přibližně tříhektarovém pozemku zcela osiřeli. Po poznámce, že se zcela určitě nacházíme na půdě bývalého hřbitova nechybělo mnoho a zůstal jsem tu zcela sám. Jinak jsme stihli během dne objet okolí, má polovička vyzkoušela i plavání v Gardě ( já tedy rozhodně ne ), v Laziském přístavišti jsme poobědvali příšernou pizzu a odpoledne strávené u kempového bazénu uteklo jako voda. Následovala již zmiňovaná večeře a alou do hajan.

Zážitek dne - Nikdy jem nebyl příznivcem pizzy, ale po dnešním zkonzumování tohoto výrobku v Lazise, jsem se stal jejím úhlavním nepřítelem.